vineri, 11 octombrie 2013

O lansare cu succes!

Nu as putea spune ca am avut emotii. Nici cand am hotarat sa pun totul pe hartie, nici cand am vorbit cu cei in cauza sa duca acest lucru mai departe; nici macar cand totul s-a materializat si am ajuns pentru prima data in viata sa tin in mana o carte al carui autor sunt eu...
Si totusi...

...cand mi-a venit randul sa vorbesc in fata a aproape 100 de oameni prezenti acolo pentru mine, mai aveam putin si intregul meu senin disparea intr-o ceata densa.

Insa si de data asta cerul a tinut cu mine. Nu degeaba iubesc eu seninul in raze. Nu poti avea totul. Insa ceea  ce ti se cuvine e atat de frumos.
Multumesc tuturor celor care au fost prezenti langa mine la lansarea cartii Raze de senin. Multumesc tuturor celor care si-au dorit sa vina si nu au reusit din diverse motive. Stiu ca ati fost langa mine cu sufletul. Va astept cu inima deschisa sugestiile, criticile si parerile despre eveniment si mai ales despre cartea lansata. 
In continuare cartea se poate comanda de aici.


Mergem impreuna inainte. Sa aveti mereu zambet senin!


11 comentarii:

Anonim spunea...

Cu sufletul si cu albastrul.
E bine cand zmeiele se inalta, nu?

Mergem inainte.

Elena

Floarea bunica spunea...

Eram sigura de scuccesul cartii.Esti un om cu suflet,talent si constiincios.Nu avea cum sa iasa, decat un lucru bun din mana ta.Te urmaresc cam de cand ai blog si nu m-am inselat.Ma bucur pentru tine si succesul de la lansare.La mai multe carti si sa urci pe culmile gloriei ca scriiror.Toate cele bune,

pandhora spunea...

Felicitari!!
Te inalti din ce in ce mai sus,asta e unul dintre avantajele zmeilor :)
Chiar daca cerul nu va fi mereu senin sunt sigura ca tu iti vei urma zborul :)
La multe scrieri si la cat mai multe carti publicate,iti doresc cu tot dragul!

Vulpita Calatoare spunea...

Te-am descoperit recent si te urmaresc cu placere. Ma bucur pentru succesul lansarii cartii tale! Felicitari!

Salveaza o inima spunea...

Buna seara! Tin sa va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra de a ne promova magazinul online deschis in scop caritabil, singurul de acest gen din Romania cu produse pentru copii http://www.salveazaoinima.ro/. Sa facem un schimb de logo/link, iar noi la randul nostru va punem logo pe magazin pe pagina sustinatori a magazinului!Va multumim anticipat!
Va rugam sa ne lasati un raspuns pe adresa de e-mail: salveazaoinima@gmail.com

Tudor Enea spunea...

Elena - asta e rolul zmeului pana la urma. Cel putin rolul care ne place sa ni-l insusim. Multumesc!

Tudor Enea spunea...


Floarea bunica - iti multumesc din suflet. Treptele se urca incet si sigur! Important e sa nu ne grabim. Sa auzim numai de bine!

Tudor Enea spunea...


Pandhora - zborul a fot mai greu pana a fost descoperit. Mai apoi totul a venit de la sine. INsa, ca in orice altceva, mai am de invatat. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Vulpita - sincere multumiri. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...


Salveaza o inima - multumesc. O sa discutam in privat. Succes in toate!

Marian M. Cotfasa spunea...

Astept si eu un autograf. Succes!